سوالات متداول

ثبت نام ( ایجاد حساب کاربری ) در وبسایت فروشگاه مینیاتور موجب ارایه خدمات مطلوب و سهولت درپیگیری سفارش ها می گردد. تیم پشتیبانی فروشگاه مینیاتور به تمامی مراحل خرید، از زمان ثبت سفارش تا تحویل آن به مشتری، نظارت مستقیم دارد. در صورت عدم تمایل می توانید پس از خرید اینترنتی، عضویت خود را لغو کنید.

برای خرید از سایت فروشگاه مینیاتور ابتدا پس از انتخاب کالای موردنظر، آنرا به سبد خرید اضافه و مراحل خرید اینترنتی را به ترتیب تکمیل نمایید. حتما در زمان ثبت سفارش مربوطه، تعداد، نوع، رنگ، جنس، اندازه و مبلغ نهایی، نام کالای مربوطه را به دقت بررسی و اطمینان حاصل نمایید. پس از آن از طرف تیم پشتیبانی مشتریان فروشگاه مینیاتور بوسیله پیامک و یا سایر ابزارهای ارتباطی که در نظر گرفته شده، تایید ثبت سفارش نهایی اطلاع رسانی خواهد شد.

تیم پشتیبانی فروشگاه مینیاتور ، در زمان ساعات اداری ( از ساعت 10 تا17:00) پاسخگوی شما می باشد. اگر در خارج از این زمان سؤال یا ابهامی برای شما بوجود آمد برای ما در پشتیبانی آنلاین سایت پیغام بگذارید تا در اولین ساعات روز کاری بعد باشما تماس حاصل گردد.

در تمامی ساعات شبانه روز امکان ثبت سفارش وجود دارد. تیم کارشناسان فروشگاه مینیاتور در اسرع وقت و کوتاه ترین زمان ممکن برای پیگیری سفارش کالای شما اقدام می نمایند و تایید سفارش را برای شما پیامک می کنند.

بله، در هر زمان از ثبت سفارش امکان لغو سفارش برای شما وجود دارد. ولی پس از ثبت کالای مورد نظر خود و پرداخت وجه آن، می بایست با تیم پشتیبانی فروشگاه مینیاتور تماس بگیرید.  ( 09183142011 )  اگر سفارش شما بسته بندی و ارسال نشده باشد ظرف 96 ساعت کل وجه شما مسترد خواهد شد. چنانچه سفارش شما بسته بندی شده باشد اما ارسال نشده باشد هزینه بسته بندی از شما کسر و الباقی وجه طی 96 ساعت مسترد خواهد شد و اگر کالای شما ارسال شده باشد می توانید پس از تحویل کالا، روشهای بازگشت کالا را در سایت مطالعه و بر اساس آن اقدام نمایید.

خیر، پس از تایید نهایی سفارش، پیامکی از طرف فروشگاه مینیاتور برای شما ارسال می گردد تا از آغاز روند خرید اینترنتی خود اطمینان حاصل کنید. در صورت لزوم، کارشناسان وب سایت فروشگاه مینیاتور با شما تماس خواهند گرفت.

بله؛  اما هدف فروشگاه مینیاتور این است که شما یک خرید آسان و لذت بخش آنلاین را تجربه کنید. اما چنانچه شما نیاز به خرید حضوری دارید کارشناسان ما پاسخگوی شما خواهند بود.

می بایست با تماس از طریق تلفن و یا ارسال پیامک، عدم حضورخود را اعلام کنید تا زمان بعدی مجددا هماهنگ شود. همچنین شما می توانید برای جلوگیری از برگشت کالا، زمان حضور خود را اعلام نمایید تا کالا در زمان مشخص برای شما ارسال شود.

می توانید از طریق تماس تلفنی یا ارسال پیامک و یا بخش تماس با ما هر گونه مغایرت را به تیم پشتیبانی فروشگاه مینیاتور اطلاع دهید. بدیهی است دیورا خود را موظف به عودت کالا می داند و کارشناسان ما شما را جهت استردادکالا طبق دستورالعمل استرداد کالا راهنمایی می کنند.

اگر پرداخت به صورت آنلاین دچار اختلال شد و یا فاکتور پرداخت شده با مبلغ سفارش مغایرت داشت این موضوع را از طریق تماس تلفنی با تیم پشتیبانی فروشگاه مینیاتور پیگیری نمایید تا هر چه سریعتر برای آن، اقدامات کافی و لازم انجام گیرد.